...

תהליך בניית אתר מקצועי | איך בונים אתר?

בפוסט הבא, אשתף אתכם בכל המידע החשוב שאתם צריכים לדעת לפני שאתם ניגשים לאיש מקצוע שיבנה עבורכם אתר אינטרנט לעסק. כשאתם תדעו איך בונים אתר על הצד הטוב ביותר ומהם הצעדים בדרך, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם בהרבה לקבלת תוצאה סופית שתענה על הצרכים של העסק שלכם.
לב הגישה של כל נותן שירות צריכה להיות שקיפות ומתן תמורה שמשקפת בצורה הטובה ביותר את ההשקעה הכספית של הלקוח המשלם. לצערנו הרב, יש לא מעט "בוני אתרים" בחוץ שמחפשים כיצד לחסכון בזמן ואנרגיה כדי להספיק כמה שיותר עבודות ולהכניס כמה שיותר כסף לכיס, בזמן שהם לשנייה לא חוסכים ממכם במחיר. זה קורה בכל נישה, הפתרון? אתם חייבים ללמוד מה לשאול, מה לדרוש ועל מה לשים דגש לפני שאתם ניגשים לכל נותן שירות. אני אולי נשמע קצת "פרנואיד", אבל אני כותב את זה אחרי לא מעט לקוחות כשהגיעו אלי אחרי ששילמו לבונה אתרים שעשה עבודה מגושמת ולא מקצועית, לא לקח אחריות, והכסף כמובן שלא יחזור.

חוזה ו/או הסכם עבודה עבור עיצוב ופיתוח אתר אינטרנט

לפני שאתם בכלל ניגשים לתהליך בניית האתר, אתם אמורים לחתום על חוזה עבודה. חשוב מאוד לעבור על החוזה ולא לדלג אל סעיפים כי זה עלול לענות לנו ביוקר. ולהוביל לסיבוכים בלתי צפויים בעתיד.
הנה כמה סיבות שבגללן חשוב לקרוא את החוזה עם בונה האתר שלך בעיון ובאילו היבטים עליך להתמקד:

בעלות ושליטה:
אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא הבטחת שמירה על בעלות מלאה ושליטה על התוכן והעיצוב של האתר שלכם. חלק מבוני אתרים עשויים לדרוש זכויות על הקניין הרוחני שלך או להטיל הגבלות על העברת האתר שלך לפלטפורמה אחרת, לנותן שירות אחר ו/או אחסון אחר. יש להיות ברורים מול נותן השירות כשזה נוגע לתנאים האלו בחוזה כדי להגן על הנכס הדיגיטלי שלך. אם אתם מרגישים שאתם לא מרגישים בנוח לעלות את זה אל מול נותן השירות בגלל שהוא אולי משרה עליכם לחץ ו/או כל סיבה אחרת, הייתי מציע לכם לחפש נותן שירות אחר מהסיבה שבניית אתר, זה תהליך שצריך להיות משותף. נכון, רוב העבודה היא על בונה האתר, אבל אתם צריכים להיות חלק ולהרגיש בנוח להעיר, לתקן, לשנות ולהתייעץ, אם אתם לא מרגישים ככה… זוהי נורה אדומה על נותן השירות.

 

חוזה בניית אתר

 

"זה חוזה סטנדרטי אל תדאגו"

עוד דגש חשוב בנוגע לבעלות ושליטה הוא נושא רישום הדומיין(כתובת האתר, URL). הדומיין חייב, אבל חייב להיות על שמכם. מה זה אומר? זה אומר שאתם אלו שרוכשים את הדומיין עם פרטי האשראי שלכם. במידה ובונה האתר רוכש בעצמו את הדומיין, ברמת העיקרון האתר נחשב שלו והוא רשאי לקחת עליו בעלות במידה וירצה. האם זה יקרה? יכול להיות שלא, אבל למה לקחת סיכון? כשאתם רוכשים בעצמכם את הדומיין זה יעניק לכם בעלות מלאה ושליטה עליו. המשמעות היא שיש לך את הסמכות לנהל את הגדרות הדומיין, להעביר אותם לרשם אחר במידת הצורך ולבצע שינויים כנדרש ללא כל הפרעה של צד שלישי. אם אין לכם מושג מה זה דומיין ואיך זה עובד, זה בסדר, בונה האתר שלכם ידריך אתכם כיצד לבצע את התשלום עבור הדומיין בעצמכם. במידה ובונה האתר אינו מתייחס לנושא או דורש ממכם לקנות את הדומיין בעצמכם – ראו זאת כנורה אדומה, סיכוי סביר שמדובר בבונה אתרים פחות מקצועי.

 

מה קורה אחרי שהאתר שלכם מוכן? ומה אם אתם רוצים לסיים את ההתקשרות לפני סיום החוזה?
וודאו כי אתם מבינים מהי רמת התמיכה שתקבלו אחרי שהאתר שלכם יהיה מוכן ומה הם שירותי התחזוקה שמציע בונה האתרים. חלק מבוני האתרים מציעים חבילות תחזוקה, חלק כוללים את השירות במחיר המלא וחלק מציעים לעזור לכם לפי שכר שעתי, כל זה בסדר. בכל מקרה, תבדקו מה כולל שירות התחזוקה והאם זה עונה על הצרכים שלכם. בנוסף, הכירו את התנאים שבהם תוכל לסיים את החוזה ועברו על מדיניות ההחזרים הכספיים במקרה שתתקלו בבעיות עתידיות או בתהליך הבנייה עצמה. מה אם למשל תחליטו להחליף איש מקצוע? כמה מהכסף תקבלו בחזרה? תנאים אלו ינהלו את התהליך.

אם אתם לא מבינים לגמרי מה כתוב בחוזה שלכם ומרגיש לכם שיש דברים לא מובנים, כדאי לכם להתייעץ עם עורך דין בתחום שיעזור לכם וינחה אתכם. תוכלו גם להשתמש בחברנו היקר שלנו: Chat-GPT ולבקש ממנו לעבור על החוזה שלנו ולרשום לנו דגשים חשובים שכדאי לנו לשים לב אליהם או שיסביר לנו חלקים שלא הבנו.

 

התהליך המלא של בניית האתר שלכם

01. אפיון העסק שלכם

הסבלנות של אנשים קצרה, חם להם, קר להם, יש פקקים ועכשיו בגלל שהם מתעניינים בשירות או במוצר שלכם קופצים להם פרסומות ממומנות בכל מקום אפשרי. אם לא נצליח להעביר את המסר שלנו באופן ברור וקצר אז זה לא משנה כמה כסף נשקיע בשיווק וקידום כי הלקוחות יצאו מהאתר שלכם במהירות, וכיוצא מזה אתם בעצם לוחצים גז על ניוטרל. חשוב שתבינו, אתרים יפים לא שווים יותר מידי אם אין תוכן איכותי ועקביות שתומכים בכל הז'ונגלר שיש באתר. זה לא יעזור לכם להראות מיליון דולר אם אתם לא יודעים לספר את הסיפור שלכם באופן ברור וקצר. ולפאונטה: אם הגולש נכנס לאתר שלכם ולוקח לו יותר מ10 שניות להבין איזה בעיות אתם פותרים, איך זה ישפר לו את החיים ומה צריך לעשות בשביל זה – כנראה שהוא יצא מהאתר שלכם ויעבור למתחרים שלכם. תשתדלו להיות פשוטים וברורים, למה לקוח צריך לשרוף עליכם כל כך הרבה קלוריות?
ולכן, השלב הראשון בבניית האתר שלכם הוא האפיון – מי אתם? למה דווקא אתם? מה המסר שלכם? מי קהל היעד? מה יהיה בעוד חמש שנים? וכו' וכו'.

 

02. איסוף קבצים

בשלב הזה, נאסוף תמונות, סרטונים, לוגואים, צבעים, גופנים, אילוסטרציות, תוכן וכל מה שיכול לעזור לנו בעיצוב האתר המושלם שלכם! במידה וחסר לכם משהו, אל דאגה, נמצא ביחד פיתרון.
תזכרו: התוכן תומך בעיצוב, ולא להפך.

 

03. עיצוב האתר

עכשיו מתחיל להיות מרגש! אחרי שכל הנתונים החיוניים בידינו, אנחנו מתחילים לעצב את הסקיצה הראשונה לאתר החלומי שלכם. על העיצוב הראשוני נבצע ביחד תיקונים ושיפוצים לפי בקשתכם עד שהכל יהיה מושלם ! מושלם ? ייאלה לשלב הבא…תזכרו: התוכן תומך בעיצוב, ולא להפך.

 

04. פיתוח האתר

עוד רגע ותוכלו לשתף את האתר המקצועי שלכם לכל החברים, המשפחה והעולם! בשלב הזה…שחררו אותנו לנפשנו ותנו לנו לפתח את האתר שלכם בשקט (-; סתם סתם.. הפיתוח קורה במערכת סגורה כך שאף אחד לא יוכל לראות את האתר חוץ מאיתנו וממכם. לבסוף נבצע רצף של בדיקות אבטחה, רספוניסביביות ומהירות. מוכנים?!

 

05. מזל טוב!

בשלב הזה אתם מקבלים את הקישור לאתר שלכם! יחד עם הקישור תקבלו גם סרטון הדרכה אישי מאיתנו אליכם שמסביר כיצד לנהל את הכל + טיפים להצלחה בדיגיטל.
וייאלה…זה הזמן להפיץ את האתר שלכם בכל מקום שרק אפשר! וואטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב ופליירים בכיכרות העיר!

שתפו את הפוסט:

טופס יצירת קשר

השאירו הודעה בכל נושא שתרצו ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי

jp miitug to the moon
למי לחזור?

לאחר שתמלאו את שאלון האפיון תקבלו הצעת מחיר מדויקת ושיחת ייעוץ לעיצוב ופיתוח אתר

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.