...

מה זה SEO? | קידום אורגני או ממומן – המדריך המלא

תוכן עניינים

מה זה SEO? 

SEO, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט או תוכן מקוון כדי לשפר את הנראות והדירוג שלו בתוצאות של מנועי החיפוש. על ידי שימוש במילות מפתח רלוונטיות, יצירת תוכן באיכות גבוהה, שיפור מבנה האתר ועוד פרמטרים שנעבור עליהם בהמשך הפוסט. קידום SEO שואף למשוך יותר תנועה אורגנית (שלא בתשלום) ממנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ואחרים. בפוסט הזה אנחנו נתייחס רק לגוגל. בעיקרון, SEO זה קידום אורגני, זאת אומרת קידום שלא מצריך ממכם לשלם לגוגל. אתם כן יכולים לשלם לגוגל ולקנות את המקום הראשון או השני שלכם בתוצאות החיפוש גם אם התוכן שלכם לא איכותי ולא רלוונטי – אבל אתם יורים לעצמכם ברגל אם לא השקעתם בקידום האורגני. לא סתם רוב הגולשים פשוט גוללים קצת למטה אחרי החיפוש בצורה אוטומטית כדי לדלג על כל התוצאות הממומנות – יש להם איזשהו משבר אמון ובצדק – יותר מידי אנשים זורקים כסף על גוגל רק בשביל להיחשף אבל בלי לעבוד קשה מדי על התוכן, הרלוונטיות וחווית המשתמש באתר. ובגלל זה אני תמיד דואג להשקיע בקידום אורגני לאתרים שאני בונה כי אני יודע שזה מה שמחזיק לטווח הארוך וזה מה שיתמוך במאמצי השיווק בתשלום בעתיד.

התפקיד והאינטרס של Google

גוגל ממלאת תפקיד מרכזי בהנגשת כמויות עצומות של מידע עבור המחפשים ומבטיחה שהתוצאות המוצגות יהיו לא רק בשפע אלא גם אמינות, איכותיות ורלוונטיות לשאילתת המשתמש. איך היא עושה את זה? בעזרת האלגוריתמים המתוחכמים שהם בנו לאורך שנים וממשיכים לשדרג. 

תזכרו, לגוגל אכפת אך ורק מעצמה. זה לא משנה אם המחזור מכירות שלכם גבוהה בטירוף, אם האתר שלכם נראה חשמל, אם יש עליכם ביקורות טובות, אם הוצאתם הון תועפות על האתר שלכם ועברתם לגור בקרטון מרוב שהשקעתם באתר…זה לא מעניין אותם. את גוגל מעניין דבר אחד – להציג למחפשים במנוע החיפוש את התוצאות הכי איכותיות והכי רלוונטיות לשאילתת החיפוש שלהם. כי אם גולש מצא את הפתרון לבעיה שלו בגוגל הוא יחזור לגוגל בשביל לפתור בעיה אחרת וזה מגדיל את כמות המשתמשים והרווחים של החברה. גוגל קיימת למעלה מ-2 עשורים. קיימים מאות ואלפי פוסטים מעולים ורלוונטים שנכתבו השנה או נכתבים בזה הרגע בדיוק בתחום שאתם נמצאים בו. אז בשביל לגרום לגוגל להציג דווקא אתכם גוגל צריכה להבין שאם היא תפרסם אתכם בתוצאות הראשונות – הם ירוויחו יותר כסף. ונכון, אמנם הם לא מרוויחים כסף בצורה ישירה על קידום אתרים ללא תשלום, אבל ככל שהגולשים יהיו מרוצים מחווית החיפוש בגוגל כמות המשתמשים החוזרים והפעילים תגדל, וזה מגדיל את כמות המפרסמים ובעקיפין מגדיל את שווי החברה. אז בשביל להוכיח לגוגל שאתם אלו שתרצו את המחפשים של גוגל ותרגמו להם לחזור שוב, אתם צריכים לעשות SEO. בפוסט הזה, נלמד מה זה SEO, מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן, מהן מילות מפתח וביטויים? ובעצם כל מה שחשוב לדעת כדי להיות חשופים בגוגל על הצד הטוב ביותר

החזיתות שיש לתקוף ב-SEO :

ON SITE – בתוך האתר

פעולות On Site מבוצעות בתוך האתר שלכם. בזירה הזאת מתמקדים בעיקר בשיפור המהירות של האתר, בתוכן ובחווית משתמש שתשאיר את המשתמשים באתר ולא תגרום להם לברוח. בנוסף נדאג לעדכן תכנים באתר, להוסיף לינקים פנימיים שמאפשרים למשתמשים לטייל באתר שלנו בקלות וכו'.

Off SITE – מחוץ לאתר

פעולות Off Site מבוצעות מחוץ לאתר שלכם. בזירה הזאת מתמקדים בעיקר במאמצים ליצור מוניטין חיובי. איך עושים את זה? דואגים לבקש ו/או להזכיר ללקוחות שלנו להשאיר ביקורות בגוגל או לשתף את הקישור לאתר שלנו ברשתות החברתיות ו/או פורומים. נדאג בדרך כזו או אחרת שיהיו קישורים מאתרים אחרים (חשוב שהאתרים יהיו ברי סמכא, איכותיים ואמינים) מהסיבה שגוגל מחשיבה את האתר שלכם כיותר סמכותי כשיש לינקים שמקשרים אליו ממקורות איכותיים אחרים. קישורים זה נושא ענק בפני עצמו, אנחנו ניגע בו במהלך הפוסט. 

מה לעזאזל גוגל רוצה ממכם?

אנחנו בתור מקדמים אורגניים מבצעים את החלק הטכני, דואגים שהאתר יהיה מהיר, רספונסיבי, מאובטח עם תוכן איכותי וקישורים פנימיים וכו' וכו'. באה גוגל עם עם הטכנולוגיות המפלצתיות שלה האלגוריתמים והבינה המלאכותית ומתחילה לעשות סלקציה. מי עושה את הסלקציה? גוגל שולחת מה שנקרא "עכבישים" שהם בעצם "רובוטים קטנים" שזוחלים בעולם הענק הזה שנקרא אינטרנט. העכבישים הם בעצם בוטים שחוקרים באופן שיטתי אתרים ואוספים מהם מידע – הם בודקים כמה אנשים נכנסו לאתר ונשארו לפרק זמן ארוך? כמה ברחו אחרי כמה שניות? הם סורקים את המבנה הHTMLלי, התמונות, הם גם מזהים ומתעדים את הקישורים הפנימיים שנמצאים בכל דף מה שעוזר להם לגלות עוד דפים נוספים ולאגור עוד מידע. ברגע שהעכבישים מסיימים לאסוף מידע מהאתר שלכם, הם מביאים אותו בחזרה לשרתים של גוגל, שם המידע מעובד ומתווסף לאינדקס של גוגל. וזה לא נגמר… תהיו בטוחים שהרובוטים הקטנים האלו יחזרו לבקר באתר שלכם שוב כדי לברר אם יש שינויים או עדכונים מעניינים. הביקורים החוזרים שלהם זה שמבטיח שתוצאות החיפוש יהיו המידע העדכני והסמכותי ביותר הזמין למחפשים בגוגל.
בין האתגרים של גוגל, יש אחד שהם משקיעים בו הרבה מאמצים וזה להבין איזה מידע כן סמכותי אך לא רלוונטי. לדוגמה, חיפוש על "ההיסטוריה של הכדורגל" עשויה להציג מקורות מוסמכים הדנים במקורות הספורט, אך גם לכלול מידע על נושאים לא קשורים, כמו כדורים, ציוד מגן או סטטיסטיקות של שחקנים. 

מה זה SEO מה זה קידום אורגני

 

אחרי חיפוש בגוגל, נקבל תוצאות. בכל תוצאה אנחנו נראה כותרת, URL(כתובת) ותיאור.
בעמוד התוצאות הראשון תמצאו 10 תוצאות אורגניות, ולצער בעלי האתרים והמקדמים האורגניים התוצאות יהיו אחרי שיופיע קודם לכן התוצאות הממומנות. יכול להיות שנראה מודעות עם תמונות ואז 3-4 תוצאות חיפוש ממומנות ורק אז יתחילו להופיע תוצאות אורגניות. אין ספק שכל הקידום הממומן פוגע בקידום האורגני מהסיבה שגוגל דוחפת הרבה תוכן ממומן וזה גורם להרבה מהגולשים להיכנס לתוצאות הממומנות בלי לגלול עד לתוצאות האורגניות. אבל אף אחד מהצדדים לא אשם, גוגל סה"כ רוצה לעשות עוד כסף והגולשים פשוט רוצים תוצאות מהירות. בהמשך הפוסט נבין גם למה הרבה גולשים גוללים למטה ובוחרים שלא להיכנס לתוצאות הממומנות. 

הבנתי בערך מה זה SEO, איך אני יודע אם האתר שלי בכלל נמצא בגוגל?

אם לעסק שלכם יש כבר אתר אתם אולי תוהים לעצמכם האם בכלל הוא נמצא איפשהו בתוצאות החיפוש? האם גוגל מודעת לקיומו? התשובה היא לרוב כן. כדי לבצע בדיקה תוכלו בקלות לרשום בשורת החיפוש של גוגל:
SITE: www.yourdomain.com ותקבלו תוצאות של העמודים שגוגל מודע לקיומן אם בכלל.

לגוגל יש חוות שרתים ענקיות ברחבי העולם, בניהן חוות שרתים שרשומה כפטנט הממוקמת בלב ים ומשתמשת במי הים לקירור השרתים ובגלים כמקור אנרגיה מתחדשת וכל זה כדי להפחית את עלויות אחזקת השרתים הן על ידי הפחתת עלות האנרגיה הנדרשת לתפעולה השוטף והן על ידי הימנעות ממיסים שכן החווה אינה נמצאת בתחומה של אף רשות. מידע מעניין אך ממש לא רלוונטי לכרגע אז נתקדם.

לגוגל יש שיטה למצוא אתרים ודפי אינטרנט חדשים שעלו לאוויר. כתבתי עליה בתחילת הפוסט זוכרים? היא משתמשת במה שנקרא "עכבישים או "רובוטים קטנים" שזוחלים בעולם העצום של האינטרנט. העכבישים הם בעצם בוטים מיוחדים שנועדו לחקור באופן שיטתי אתרים ולאסוף מידע על התוכן שלהם. תהליך הסריקה חיוני לגוגל כדי ליצור את הקישורים והכותרות עבור החיפוש ובכך מאפשרים למשתמשים למצוא מידע רלוונטי כאשר הם מבצעים חיפוש. אבל מה עם העכבישים לא הגיעו והאתר עדיין לא מופיע בגוגל, מה עושים אז?
בעוד שהבוטים של גוגל יעילים, הם עלולים לפעמים לפספס דפים מסוימים. חיבור האתר ל-Google Search Console ושליחת מפת אתר(XML) מבטיחה שדפים שאתם רוצים או לא רוצים יוכנסו לאינדקס של גוגל.
זה שימושי במיוחד עבור אתרים חדשים או אתרים עם מספר גדול של דפים. כאשר אתם שולחים מפת אתר XML, היא פועלת כמפת דרכים עבור הבוטים של גוגל ומנחה אותם בדיוק לדפים שאתם רוצים שיופיעו בתוצאות החיפוש וזה יכול לגרום לאינדוקס מהיר ומדויק יותר של התוכן החדש או המעודכן שלכם.

פירוט על on site off site

      1. נגישות האתר עבור המשתמשים באתר(הגולשים):

        א. מהירות טעינה של האתר: המשתמשים מצפים שאתרים יטענו במהירות , ולכן אופטימיזציה של מהירות האתר היא חיונית. איך עושים את זה? יש הרבה דרכים כגון המרת תמונות לגודל המתאים ודחיסתם לפורמט WEBP, ניקוי מטמון הדפדפן ושימוש בקידוד יעיל שישפר את זמני הטעינה, טעינת גופנים ידנית ולא מגוגל פונטס, ניהול טעינה עצלה בצורה נכונה,  צמצום  קוד CSS וגם JS וכו' וכו'.

        ב. עיצוב רספונסיבי: כשמשתמשים ניגשים לאתרים במכשירים שונים, חשוב לוודא שהאתר רספונסיבי ומסתגל בצורה חלקה לגדלי מסך שונים, כולל מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים. יש אתר שאנחנו משתמשים בו שבודק איך האתר שלנו נראה במסכים שונים, פשוט תזינו את הURL למעלה בצד שמאל ותריצו, הקישור לאתר כאן.

         

        ג. ניווט ידידותי למשתמש: ניווט אינטואיטיבי מאפשר למשתמשים למצוא מידע ללא מאמץ. הטמעת תפריטים ברורים, כפתורים, תוכן מאורגן היטב, כותרות בולטות ומסודרות כדי להדריך את המשתמשים באתר, קישורים פנימיים. עוד משהו שצריך לעשות שאמנם המשתמש לא רואה, אבל זה עזר לו להגיע אליכם בכדי שתצילו אותו – יצירת תוכן בעל ערך ואינפורמציה שמתיישרת עם כוונת החיפוש שלו בעזרת מילות מפתח(נרחיב עליהן בהמשך).

        ד. תאימות נגישות: הפוך את האתר שלך לנגיש לכל המשתמשים, גם לבעלי מוגבלויות. הקפידו על ניגודיות צבע נכונה, טקסט חלופי לתמונות ותמיכה בניווט במקלדת.

      2. נגישות האתר עבור מנוע החיפוש של Google:

    א. קישורים שמובילים לאתר שלכם: אנחנו צריכים קישורים שמובילים לאתר שלנו(BackLinks) בדיוק כמו שאנחנו צריכים קישורים בתוך האתר שלנו שמאפשרים למשתמשים לטייל באתר שלנו ממקום למקום ולגלות עוד ועוד תוכן איכותי. בשביל לבנות מערך קישורים נכון, אתם חייבים יגיעו מאתרים שקשורים לתחום שלכם בדרך כזו או אחרת. אם תדחפו קישורים באתרים לא סמכותיים ו/או שלא קשורים לתחום שלכם – לא עשיתם כלום. חשוב גם להיזהר בהחלפת קישורים עם אתרים אחרים(בוא אני שים קישור שלך ואתה תשים שלי סבבההההה?) – לא, גוגל לא מפגרים והם עלולים לתת לכם על זה עונש. יש דרכים אחרות כמו ליצור קשר עם עיתונאים ולקבל בכתבות שלהם קישורים(חשוב שהאתרים שלהם יהיו סמכותיים ואיכותיים). כל קישור שנכנס אל דף אינטרנט מעביר לו עוד סמכותיות, אבל תזכרו – גוגל בוחנים אם הקישורים הם מזויפים או טבעיים. 

    ב. מבנה HTML תקין: ודא שה-HTML של האתר שלך מובנה היטב, תוך שימוש בתגי כותרת (H1, H2 וכו') כדי לשרטט את היררכיית התוכן ולהקל על ההבנה.

    ג. מטא תגים ותיאורים: צור מטא תגים ומטא תיאורים מדויקים ומשכנעים עבור כל עמוד כדי לספק סיכומים תמציתיים של התוכן.

    ד. מפת אתר XML: שלח מפת אתר XML למנועי חיפוש כדי לעזור להם לגלות ולהוסיף לאינדקס את כל הדפים הרלוונטיים באתר שלך ביעילות.

    ה. Robots.txt: השתמש בקובץ robots.txt כדי להדריך בוטים של מנועי חיפוש באילו דפים לסרוק ואילו לא לכלול בהוספה לאינדקס. זה בעיקר רלוונטי לאתרים עם המון תוכן שעלול לחזור על עצמו כמו חנויות אונליין. אתם לא רוצים שכל פילטר(סנן) שיש לכם באתר יאונדקס – אם אתם מוכרים חולצה, אתם לא רוצים שיופיע בגוגל מידה S וגם מידה L וגם צבע אדום וגם צבע שחור – אלה פשוט החולצה. אז בעזרת הקובץ הזה, אנחנו עוזרים לרובוטים הקטנים של גוגל לחקור את מה *שאנחנו* רוצים אצלנו באתר.

    ו. אבטחת אתרים: ,תעודת SSL, וידוא HTTPS וכו' כדי להבטיח חיבור מאובטח, שהוא לא רק חשוב עבור גוגל, אלה אם נותן אמון למשתמשים.

     

    רגע, לא עדיף לי לשלם כסף על קידום ממומן וזהו?

    תשלום עבור קידום ממומן בגוגל, הידוע גם בשם Google Ads או פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), יכול להיות אסטרטגיה יעילה להגברת החשיפה של האתר שלך בגוגל ולמשוך תנועה ממוקדת. עם זאת, חשוב להבין שאם תשקיעו כסף על קידום ממומן לפני שהכנתם תשתית SEO אורגנית חזקה – אתם עושים לעצמכם נזק. בואו נחקור את היתרונות והחסרונות של קידום ממומן, אבל בקצרה כי הפוסט הזה מתייחס לקידום אורגני.

     

    היתרונות של קידום ממומן בגוגל:

     

        1. נראות מיידית: עם Google Ads, האתר שלך יכול להופיע בראש תוצאות החיפוש באופן מיידי, ולספק חשיפה ללקוחות פוטנציאליים כשאתם יוצאים במבצע חדש ו/או מוצר חדש או קורס וכו'.

        2. טווח הגעה ממוקד: אתה יכול להגדיר מילות מפתח, דמוגרפיה, מיקומים ותחומי עניין ספציפיים כדי להגיע לקהל רלוונטי ביותר, ולהגדיל את הסיכוי למשוך לקוחות פוטנציאליים המתעניינים במוצרים או בשירותים שלך.

        3. בקרת תקציב: Google Ads מאפשרת לך להגדיר תקציב יומי או חודשי, מה שנותן לך שליטה על הוצאות הפרסום שלך. אתה משלם רק כאשר משתמשים לוחצים על המודעות שלך, מה שהופך אותה למאוד נוחה לכיס שלכם.

        4. תוצאות ניתנות למדידה: Google Ads מספקת ניתוח מפורט, המאפשר לך לעקוב אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך, למדוד את ההחזר על ההשקעה (ROI), ולקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לייעל את אסטרטגיית המודעות שלך.

        5. השלמה למאמצים האורגניים: קידום מכירות בתשלום צריך להשלים את מאמצי החיפוש האורגני של האתר, במיוחד אם האתר חדש יחסית או בעל דירוג נמוך יותר במנועי החיפוש באופן אורגני.

           

        הגבלות של הסתמכות על קידום בתשלום:

         

          1. יקר בטווח הארוך: אמנם פרסום ב-PPC יכול להניב תוצאות מהירות, אבל הוא עלול להתייקר עם הזמן, במיוחד אם יש לך תקציב מוגבל או תחרות גבוהה בנישה ועל מילות המפתח.
          2. נוכחות אורגנית מוגבלת: הסתמכות על קידום בתשלום בלבד עלולה להזניח בניית נוכחות אורגנית חזקה, מה שעלול להוביל להחמצת הזדמנויות לצמיחה אפקטיבית לטווח ארוך.

          3. חוסמי פרסומות ודאגות אמון: חלק מהמשתמשים מורידים תוספים לדפדפן בכדי לחסום פרסומות. זאת אומרת שיש מצב שלקוחות פוטנציאלים עלולים שלא להיחשף למודעות הממומנות שלך למרות שיש לך את הפתרון עבורם. בנוסף, חלק מהמשתמשים עשויים להיות סקפטיים לגבי לחיצה על מודעות בתשלום ולהעדיף תוצאות חיפוש אורגניות.

          4. נראות זמנית: ברגע שתפסיק לשלם על מודעות, החשיפה שלך בחלק הממומן של תוצאות החיפוש תיפסק גם היא, מה שעלול להוביל לירידה בתנועת האתר. כשאתם דואגים לקידום אורגני איכותי, אתם משקיעים לנראות ארוכת טווח ולא זמנית.

          5. הונאת קליקים: במקרים מסוימים, קליקים מזויפים או תנועה לא חוקית עלולים לנפח את עלויות הפרסום שלך מבלי לספק הפניות או המרות אמיתיות.
        1.  
        2.  

        הגישה האידיאלית, קידום אורגני בתוספת קצת מלח פלפל וממומן:

        אסטרטגיית שיווק לאתר שלכם כוללת לרוב שילוב של קידום בתשלום ומאמצים אורגניים. בעוד שקידום ממומן בגוגל יכול לספק נראות מיידית ותנועה ממוקדת, חיוני להשקיע במאמצי קידום אתרים אורגני לטווח ארוך. על ידי שיפור דירוג החיפוש האורגני של האתר שלך, תוכל למשוך תנועה עקבית מבלי להסתמך רק על פרסום בתשלום. האיזון הנכון בין קידום בתשלום וקידום אתרים אורגני תלוי ביעדים העסקיים הספציפיים שלך, בתקציב ובקהל היעד שלך. שילוב שתי האסטרטגיות מאפשר לך למקסם את הנוכחות המקוונת שלך ולהגיע לקהל רחב יותר, מה שמוביל לצמיחה בת קיימא ולשיפור נראות המותג לאורך זמן. אבל תזכרו: אתם חייבים תשתית SEO חזקה ולעשות את מיטב המאמצים לקדם את עצמכם בצורה אורגנית לפני שאתם חושבים לשים כסף. עוד משהו שכדאי שתדעו, בקידום אורגני אתם תגיעו לקהל יעד שהוא הכי חם (מעוניין) כלפי השירות ו/או המוצר שלכם, הם מחפשים אתכם משמע הם הצהירו כוונות ויצרו אינטראקציה והמשמעות היא שסיכוי גבוהה שהם ירכשו או ייצרו אתכם קשר.

         

        מילות מפתח:

        בעולם של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מילות מפתח ממלאות תפקיד מרכזי בשיפור הנראות של האתר שלך ובהנעת תנועה ממוקדת ממנועי חיפוש כמו גוגל. מילות מפתח הן מילים או ביטויים ספציפיים שמשתמשים מכניסים למנועי חיפוש כשהם מחפשים מידע, מוצרים או שירותים. בחלק הזה של הפוסט נחקור את המשמעות של מילות מפתח, את מיקומן האופטימלי בדפי האתר שלכם וכיצד לזהות ולנצל אותן כדי לשפר את קידום האתר שלך

        מהן מילות מפתח ומדוע הן חשובות?

        מילות מפתח משמשות כגשר בין מה שהמשתמשים מחפשים לבין התוכן שהאתר שלך מציע. כאשר אתה משלב אסטרטגית מילות מפתח רלוונטיות בדפים השונים שבאתר שלך, אתה מגדיל את הסבירות שמנועי חיפוש יזהו את התוכן שלך כרלוונטי לשאילתות המשתמשים. שימוש במילות מפתח משפר את דירוג האתר שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). ככל שאתה מדורג גבוה יותר, האתר שלך הופך להיות גלוי יותר, ומביא תנועה אורגנית ולקוחות פוטנציאליים לאתר שלך.

        איפה כותבים מילות מפתח?

        יש לשלב מילות מפתח באופן טבעי בתוכן שבאתר, וודאו שהוא זורם בצורה חלקה והימנעו משימוש יתר במילות מפתח מכיוון שהדבר עלול להוביל לעונש מגוגל ולהשפיע לרעה על SEO שלך. בניית אתר לעסק. הבנתם? במקום זאת, התמקד ביצירת תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק אשר נותן מענה לצרכי המשתמשים כמו מה שאתה קורא עכשיו(; .
        ההתמקדות צריכה להיות בשמירה על רלוונטיות ובהבטחה שכל פיסת תוכן מתייחסת לכוונות המשתמש הספציפיות. לדפים שונים עשויים להיות נושאים משתנים, ולכן עליהם למקד לקבוצות שונות של מילות מפתח.

        מה התהליך במחקר מילות מפתח?

        תבינו את הנישה שלכם; התחל בהבנה ברורה של הנישה העסקית, המוצרים או השירותים שלך. הכרת הצרכים ונקודות הכאב של קהל היעד שלך תעזור לך לזהות מילות מפתח ספציפיות עם זנב ארוך שמתאימות לכוונת החיפוש שלהן. התחל בסיעור מוחות של רשימה של מילות מפתח פוטנציאליות הרלוונטיות לעסק, למוצרים או לשירותים שלך. לאחר מכן, השתמש בכלי מחקר מילות מפתח כמו Google Keyword Planner, Ahrefs, SEMrush וכו' כדי לזהות מילות מפתח בעלות דירוג גבוה ורלוונטיות הקשורות לנישה שלך.
        כולם רוצים להיות מדורגים עם מילים כמו – "מאמן כושר" "בונה אתרים" "עורך דין" "רופא שיניים" "בגדים".
        אבל מה שצריך לעשות זה – לחפש מילות מפתח בצורה חכמה ולא לנסות לצאת למלחמה עם מילים גנריות.
        בתכלס מה שזה אומר – חפשו מילות מפתח עם זנב ארוך(ביטויים עם שלוש מילים או יותר) שבעלי עסקים אחרים לא מנסים לקדם אבל הגולשים כן מחפשים, למה? מכיוון שלעתים קרובות יש להן פחות תחרות וכוונות גבוהות יותר, מה שהופך אותן לבעלי ערך למשיכת תנועה ממוקדת.
        סנן מילים וביטויים לפי נפח חיפוש; למרות שאולי אין להם תנועה רבה כמו מילות מפתח רחבות יותר, הם עדיין יכולים למשוך משתמשים ממוקדים המחפשים באופן פעיל מידע או מוצרים ספציפיים ואתם תהיו שם בשבילם.
        נתח תחרות; זהה את התחרותיות של מילות המפתח ארוכות הזנב שמצאת. חפש מילות מפתח עם תחרות בינונית עד נמוכה. שקול את כוונת המשתמש; שים את עצמך בנעלי קהל היעד שלך וחשוב מה הם עשויים לחפש. התמקד במילות מפתח המצביעות על כוונת משתמש גבוהה, כגון "הטוב ביותר", "מחיר", "ביקורת", "איך עושים/מכינים/שומרים/זוכרים
        /כותבים/מאלפים תוכים/לבקש העלה/להעלות ביטחון עצמי" או "בעיר ספציפית".

        אנשים מחפשים מילות מפתח שבעזרתן יגיעו לאתר כלשהו שיפתור להם את הבעיות ואנחנו רוצים להיות אלו שפותרים להם אותם. לפעמים כוונת החיפוש היא ממקום של סקרנות, חיפוש כמו :"האם באמת אפשר לעשות כסף במניות"? או "האם אימונים מהבית הם אפקטיביים?"- החיפוש הזה יביא לתוצאות של תוכן – מאמרים, בלוגים, פוסטים שבעצם עונים על אותה שאלה. אלו אתרים שהבינו את המשמעות מאחורי החיפוש וכנראה שאחרי שהלקוח יקרא את התוכן שאמור לעזור לו – הוא ידפדף באתר ויגיע לאזור שבו אפשר לעבור לשלב הבא – שיחת ייעוץ/קורס חינמי או ישר – לחנות.

        לעומת זאת יש כוונת חיפוש ממקום של רצון לקנות, חיפוש כמו :"ציוד לאימונים ביתיים" או "לקנייה מקרר כולל הובלה". כן, אנשים לא תמיד מחפשים כמו שאמורים להתנסח, אנשים קצרים ורוצים תוצאה מהירה ולפעמים נזכרים מה הם רוצים במדויק תוך כדי הכתיבה – והם עדיין יקבלו את התוצאות שהם רוצים. חיפושי רכישה יביאו לתוצאות של דף מוצר, דף חנות או מאמר או סקירה על מוצר.

        שתפו את הפוסט:

        טופס יצירת קשר

        השאירו הודעה בכל נושא שתרצו ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי

        jp miitug to the moon
        למי לחזור?

        לאחר שתמלאו את שאלון האפיון תקבלו הצעת מחיר מדויקת ושיחת ייעוץ לעיצוב ופיתוח אתר

        Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
        Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.